UTB

Ubytování

Nejčastější dotazy

Jak se přihlásím do aplikace ISKAM?
Do ISKaM se přihlašujete pomocí uživatelského jména a hesla UTB, které používáte taky na STAGu. Uživatelské jméno a heslo dostanete po zápisu ke studiu, ale i tak ještě pár dní trvá, než jej studijní oddělení zavede do databáze. Teprve potom se budete moci do ISKAM přihlásit.

Co mám dělat, když si nepamatuji svoje heslo do ISKAM?
Protože jde o to samé heslo, které používáte k přihlášení do životně důležitého STAGu, doporučujeme ho nezapomínat. Ale když už se stalo, můžete si na úvodní stránce STAGu vygenerovat heslo nové.

Pokud si ve STAGu změním telefonní číslo, e-mail nebo číslo osobního dokladu, musím změnu nahlásit i své ubytovatelce?
Je to tak. Do naší ubytovací databáze si většinu informací stahujeme ze STAGu, ovšem změnu výše zmíněných údajů je opravdu třeba ubytovatelce nahlásit.

Pořád nemám přidělené místo na kolejích. Co s tím?
Hlídejte si stav své žádosti v ISKAM, místo se vám může uvolnit i během akademického roku.

Za jak dlouho se v ISKAM zobrazí, že k vám moje kauce úspěšně doputovala?
Kauci odeslané z banky trvá většinou 2–4 dny, než dorazí na náš účet a my ji zaevidujeme. Pokud se však kauce ani po 5 dnech od zaplacení neobjeví v ubytovacím systému, podívejte se do přehledu neidentifikovatelných plateb v aktualitách na úvodní stránce. Jestli tam platbu ze svého účtu najdete, napište e-mail naší ekonomce, která ji přiřadí k vašemu jménu. A když ne, stejně se jí ozvěte, abyste společně vypátrali, kde kauce skončila.

Vrátíte mi zaplacenou kauci, když si bydlení na kolejích nakonec rozmyslím?
Pokud nám o vrácení kauce napíšete s předstihem, rádi vám ji pošleme zpátky v plné výši. Stačí jen dopsat číslo vašeho bankovního účtu do ubytovacího systému ISKAM, vyplnit žádost o vrácení kauce a odeslat ji na e-mail naší ubytovatelky. Druhou možností je si kauci vyzvednout přímo u jedné z našich ubytovatelek.

Určitě si přečtěte pravidla pro vrácení kauce, kde se dozvíte konkrétní termíny, do kterých můžete o vrácení požádat.

Co se stane s mojí kaucí, když v daném termínu nenastoupím na ubytování?
Je nám to líto, ale když se v domluveném termínu nepřijedete ubytovat a ani se s námi nedomluvíte na jiném čase, kauci vám už nebudeme moci vrátit.
Přečtěte si prosím pravidla pro vrácení kauce, kde jsme se o kaucích rozepsali detailněji.

Můžu si o bydlení na kolejích zažádat i po hromadném nástupu na ubytování během září, například když je zápis na můj obor naplánovaný na později?
Samozřejmě, žádost můžete podat i později mimo termíny, které zmiňujeme v sekci Jak se ubytovat. Pak už stačí jen sledovat stav žádosti v ISKAM a čekat, jestli pro vás najdeme volné místo.

Jak se dozvím, jestli mám zaplacené kolejné?
Po přihlášení do ubytovacího systému ISKAM v menu klikněte na záložku Konto, kde najdete přehled plateb kolejného a aktuální stav konta. Jestli si budete chtít ověřit, že se kolejné opravdu převedlo na náš účet, zastavte se za ubytovatelkou na svých kolejích.

Jak je možné, že se mi z účtu pořád stahuje kolejné, když už na kolejích nebydlím?
Nejspíš jste na svém bankovním účtu nastavili příkaz k úhradě, aby se peníze na kolejné odesílaly každý měsíc, ale zapomněli jste ho zrušit. Pak existuje ještě druhá možnost, že jste předčasně odešli z ubytování a nedali o tom vědět své ubytovatelce.

Kde mi potvrdíte tiskopis o vyrovnání závazků?
Tiskopis si vyplňte a zajděte s ním za svou oblíbenou ubytovatelkou, která vám jej potvrdí.

Zavřít

Fakulty a součásti