Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Objednávkový systém

FAQ – Často kladené otázky

  • Kde si objednat jídlo?

Můžete využít webové rozhraní nebo Prezenční místo.
Objednávat jídla lze pouze ze zveřejněného jídelníčku (poznáte díky modře podbarveným políčkům kalendáře) dle objednávacích pravidel.

  • Dokdy můžu měnit objednávku?

Uzávěrka objednávek na daný den je vždy v 19:00 hod předchozího dne. Po tomto termínu nelze již objednávku upravovat. (měnit výdejnu, objednávat další jídlo, stornovat). Viz Obecná pravidla.

  • Kdy můžu vkládat objednané jídlo do burzy?

Vkládat do burzy můžete od 19:00 předchozího dne (po uzávěrce objednávek na daný den) do konce výdeje hotových jídel. Výdejní dobu naleznete zde. Tady platí pravidlo, že se odprodává jídlo prvně vložené. Např. Mám objednaný guláš, chci ho vložit do burzy a již jsou na burze vložené 3 porce guláše. Váš Guláš bude v pořadí 4. Dalším kritériem je, že se zařazení odprodeje řídí nejen časem vložení, ale i výdejnou. Např. stejná situace s gulášem. Ale porce budou v burze na výdejně U5 a vy máte objednávku (rezervaci) na U4, tak Váš guláš, pokud si ho někdo bude chtít odkoupit na U4 bude první odprodaný, i když byl vložen poslední, jelikož byl specifikován na U4. S tím je bohužel spojeno i riziko, že čím později ho vložím do burzy, tím je pravděpodobnost odprodeje „menší“.

  • Můžu si objednat jídlo, když nemám dostatečný kredit?

Ne, v tomto případě systém neumožňuje objednávání. (Netýká se zaměstnanců)

  • Můžu si objednané jídlo, vyzvednout na jiné provozovně?

Ne, z provozních důvodů je nutné vždy odebrat jídla na výdejně, pro kterou byla objednávka provedena.

  • Co se stane, pokud dám jídlo na burzu a nikdo si ho neodkoupí?

Zaplacené jídlo propadne a strávníkovi se peníze nevrátí.

  • Dokdy si musím jídlo vyzvednout?

Vaše objednávka (rezervace) je k dispozici na Vámi zvolené výdejně do konce výdeje hotových jídel. Výdejní dobu naleznete zde.

  • Můžu si objednat dovezení jídla na budovu?

Ano, tuto možnost mají doposud pouze zaměstnanci. Studenti si zatím můžou objednávat pouze na výdejní místa U2, U4, U5 nebo U13.

  • Můžu si jídlo vzít do vlastní krabičky (nádoby)?

Ne, z hygienických důvodů to opravdu nelze.

Fakulty a součásti

Zavřít