Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Objednávkový systém

V návaznosti na nynější události jsme přistoupili k omezení provozu na jednotlivých stravovacích zařízeních.

Jak tedy postupovat při vytváření objednávky:

Zaměstnanci na pracovišti>>

1. Vyberte si z jídelníčku požadované jídlo. Jídelníček můžete najít ZDE.

2. Kontaktujte pověřenou osobu dané fakulty nebo její součásti. Případně přímo na emailové adrese menza-u4@utb.cz

3. Dodejte seznam vybraného jídla na daný den. Formulář ke stažení zde.

Pozn. Objednávka se zadává vždy na následující týden. Zaslána nejpozději do pátku. Případné změny, lze provádět nejpozději v daný den do 8:00!

Zaměstnanci na home office >>

1. Vyberte si z jídelníčku požadované jídlo. Jídelníček můžete najít ZDE.

2. Pro objednání použijte formulář, který si stáhnete zde.

3. Řádně tento formulář vyplňte a následně pošlete na emailovou adresu menza-u4@utb.cz

Pozn.
– Rozvoz jídla bude probíhat v pracovních dnech v době od 10 do 13 hodin do vzdálenosti 4 km od Menzy U4.

– Akceptovány budou objednávky zaslané nejpozději v daný pracovní den do 10:00 hod.

– V uvedené době musí být zaměstnanec přítomen na uvedené dodací adrese k vyzvednutí objednaného jídla.

– Navýšení ceny jídel ve výši 20 Kč (doprava).

Studenti >>

Studenti se stravují dle aktuálních nařízení vlády.

Přijdou do menzy ==> vyberou si jídlo ==> zaplatí ==> odchází.

Fakulty a součásti

Zavřít